Vistas de página en total

viernes, 14 de marzo de 2014

Marzo2014/Miscelánea. ROMANCE DE MARICHUANA

ROMANCE DE MARICHUANA
*
De los altos Pirineos
m´en baché ta tierra plana
pa ver un amor que tiengo
que se llama Marichuana.

Ye una moza rolliza
güellos negros, nariz chata,
tiene más juerza que un guey
 y más ancas que una vaca.

En a pocha de o gamboy
 t´he bachato unas manzanas
pa que tu veigas l´amor
que te tengo, Marichuana.

Juantaremos a bodoño
y toda la parentalla
y as alhajas que yo tiengo
te las diré en dos palabras:

Tengo una sartén sin coda
y una olla desansata
y os espedos pa´asar
yo me los faré de caña.

Tamién me faré de bucho
os tenedós y as cucharas
y a rueca con o fuso
pa filar en as vilatas.

Ya nos claman ta la ilesia
nos dijón cuatro palabras,
me preguntó iñor retor
si quereba a Marichuana.

Le dije: siñor retor,
a pregunta ye escusata;
¿no sabe que yo la sigo
como lo buco a la crapa?

Y cuando le dije que sí
se me caeban las babas
por as mis barbas t´abajo
como si ese comíu brasca.

Ya nos claman ta cenar
y nos dión carne de crapa
qu´en afincardo yo os diens
toda se me acurrucaba.

Y tamién comiemos cols
con güena ensundia adobata
y a la mitá de cenar
mandón a tocar a gaita.

Dimpués bailemos os dos
yo y querita Marichuana
y bien fartos de brincar
nos ne juimos ta la cama.

Esnudandome le dije
m´estirazase las calzas
y quereba y no quereba;
todo se golveban trazas.
*
*
*